Istok Pavlović je jedno od najpoznatijih imena u digitalnom marketingu na Balkanu.
Njegov profesionalni i privatni put spajaju analitički um, kreativnu energiju i spremnost da javno podeli i uspehe i slabosti. Rođen je 24. aprila 1977. godine.
Završio je Elektrotehnički fakultet na smeru Nuklearna fizika i Biomedicinski inženjering. Tom oblašću se nikada nije bavio profesionalno.
Ipak, znanje stečeno tokom studija oblikovalo je njegov logički i precizni pristup radu. U digitalni svet ušao je kroz dizajn i copywriting.
Kasnije je pronašao način da poveže umetnost i strategiju. Njegov rad je spoj kreativnosti i podataka, zabave i ozbiljnog poslovanja.
Obrazovanje i prvi koraci

Analitička osnova sa fakulteta dala mu je prednost u radu sa podacima.
Rano je naučio da testira ideje i meri rezultate. Dizajn i tekst kombinovao je u prvim projektima.
Uvideo je da svaka reč i svaki vizuelni element moraju imati svrhu. Njegov pristup bio je zasnovan na eksperimentisanju i stalnim unapređenjima.
To ga je oblikovalo kao praktičara koji gradi znanje kroz iskustvo.
Karijera i projekti

Tokom više od dve decenije radio je na sopstvenim projektima i sarađivao sa velikim kompanijama.
Posebno se ističe angažman u Silicijumskoj dolini. Tamo je bio zadužen za marketing i PR firme Frame.
Kompanije koje je vodio kroz marketing poslovanje ostvarile su prihode od preko pola milijarde evra.
Njegova vizija prepoznata je i u akademskom okruženju. Predavao je digitalni marketing na Fakultetu medija i komunikacija Singidunum.
Govorio je na brojnim konferencijama širom regiona.
Jedan od najpoznatijih projekata je Masterbox. To je online platforma koju je osnovao sa Ivanom Bildijem.
Kroz nju je više od 10.000 ljudi iz Srbije, regiona i dijaspore učilo digitalni marketing. Kasnije je pokrenuo i TTB Academy.
Akademija je posvećena TikTok i Reels formatima. Pavlović veruje da su kratki video sadržaji budućnost marketinga i ličnog brenda.
On je i jedan od osnivača portala Njuz.net. Pisao je kolumne za list Politika i time dodatno učvrstio svoj autoritet.
View this post on Instagram
Filozofija rada
Njegov pristup zasniva se na spoju dizajna, copywritinga i strategije.
Kurseve i radionice gradi na praktičnim zadacima. Znanje koje prenosi polaznici mogu odmah primeniti.
Pavlović često naglašava da posao ne sme biti teret. Za njega je posao izvor zadovoljstva.
Često kaže da ono što radi doživljava kao dobro zezanje koje ga ispunjava i motiviše.
Privatni izazovi
Jedan od najvećih ličnih izazova bio je strah od letenja. Godinama je odbijao da uđe u avion.
Zbog toga je propuštao brojne prilike. Prvi let doživeo je tek 2013. godine. Tada je shvatio da se nije plašio smrti.
Njegov problem bio je osećaj gubitka kontrole. Postepeno je prevazišao taj strah. O svom iskustvu govorio je javno.
Time je podstakao druge da se suoče sa sopstvenim slabostima.
Kreativni interesi

Pored marketinga, Pavlović neguje i umetničku stranu. Krajem devedesetih bio je član benda Linear Draft.
Bend je svirao house i drum’n’bass muziku. Danas uživa u sviranju klavira. Rado improvizuje i stvara sopstvene melodije.
Njegovi interesi obuhvataju i dizajn i vizuelne umetnosti. Sve to se odražava na način na koji pristupa digitalnom sadržaju.
Smatra da dobra kampanja ima ritam i dramaturgiju kao i muzičko delo.
Uticaj i priznanja

Na društvenim mrežama prati ga više od 200.000 ljudi.
Još 2011. godine publika BlogOpena proglasila ga je za najuticajnijeg blogera u Srbiji.
Njegov blog bio je među najbolje dizajniranim na svetu. Portali Smashing Magazine i Mashable uvrstili su ga na svoje liste.
Ova priznanja potvrđuju njegov stil i doslednost. Pokazuju i spremnost da ideje deli sa publikom.
Stavovi i vrednosti
Pavlović veruje da je lični brend vredniji od formalnih diploma. Smatra da naš način izražavanja i vrednost koju pružamo svetu predstavljaju najveću preporuku.
Mladima savetuje da uče jezike. Posebno naglašava značaj engleskog. Preporučuje da se učenje kombinuje sa filmovima, serijama i sadržajem na izvornom jeziku.
Veruje da je globalno tržište otvoreno svima koji žele da komuniciraju i stvaraju. Posebnu pažnju posvećuje kratkim video formatima.
Vidi ih kao ključni alat za izgradnju ličnog brenda u budućnosti.
Rezime
Ne plaši se da pokaže ranjivost. Otvoreno govori o svojim strahovima i iskustvima. Spreman je da podeli svoj put sa drugima.
Njegova priča pokazuje da uspeh nije samo u prihodima i priznanjima. Uspeh je i u sposobnosti da inspirišeš druge.
Pavlović je oblikovao digitalnu scenu u Srbiji i regionu. Ostaje primer čoveka koji radi posao koji voli i život koji gradi sa strašću.